Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

hafusak2

11. 9. 2012 10:48
Když se navečer podívám na program TV,

tak v naprosté většině případů si řeknu: "To je dnes krásná televize, to zase můžu jít klidně spát bez výčitek svědomí, že jsem o něco přišel".

Kdysi se psalo, že TV má poučovat a bavit. Už se ani nepamatuji, kdy mě něčím poučila, nepočítám-li rady koho volit a koho už vůbec ne. Vždy jsme měl moc rád vědomostní soutěže, ty opravdu člověku něco daly - ovšem už nejsou. Nejsou ani zábavné pořady: Televarieté, Možná přijde i kouzelník atd. Nekonečné seriály o ničem ať si strčí za klobouk.

Často mám dojem, že je to ale schválně: Odtrhnout pozornost lidí od skutečných problémů, udělat z nich nemyslící stádo a to potom lehce ovládat. Rv

3 0
možnosti
HK

lívinka

11. 9. 2012 11:11
Re: Když se navečer podívám na program TV,

Dotknul jste se důležitého tématu - politizace televize, odtržení od skutečnosti a vytváření virtuální reality. I já mám často dojem, že je to záměr. Ale protože jsem nenapravitelná optimistka, pořád si myslím, že čeští diváci nejsou naivní a dlouhodobě si to nenechají líbit.

0 0
možnosti
JM

jamijam

11. 9. 2012 10:40
Pořád přežívá názor, že TV má bavit, nedejbože poučit!

Jediným a hlavním cílem televizního pořadu je udržet pozornost diváka od jedné reklamy ke druhé ;-)!

0 0
možnosti
HK

lívinka

11. 9. 2012 10:56
Re: Pořád přežívá názor, že TV má bavit, nedejbože poučit!

Přesně tak! A potom přibývají příznivci internetu... (i když reklama silně dotírá i tam).

0 0
možnosti
PH

petrph

11. 9. 2012 9:33
bohužel

Vzhledem k tomu že počet TV diváků je více méně konstantní (spíše klesá, kvůli jiným zdrojů informací-třeba internetu),tak potom nárůst diváků na jednom programu (třeba na té ČT2) se projeví poklesem diváků na druhém programu (třeba na tom ČT1). Že by se typický Novák přepnul kvůli kulturnějšímu programu ze své Novy na ČT2 je asi nepravděpodobné.

0 0
možnosti
CAIM

CDN aneb idnes mimískem

11. 9. 2012 10:00
Re: bohužel

a můžeš mi říct, jakej je rozdíl mezi Novou a diskuzí na idnes, kde zrovna Ty jseš denně? Stejná srááágora, ty Nováku jeden.;-D

0 0
možnosti
DZ

Clovek obycejny

11. 9. 2012 9:32

jsem televizi nezapl na více jak 10 minut už snad rok. A vůbec mi nechybí.

1 0
možnosti
HK

lívinka

11. 9. 2012 10:30
Re: já

Vůbec se nedivím - spousta lidí říká totéž. A celkem si to pochvalují, protože mají víc času pro sebe nebo pro rodinu.

0 0
možnosti
B

biancad

11. 9. 2012 9:30
Moje holky

Dejiny udatneho naroda ceskeho miluji a kdyz slysim tu znelku, hlas pana Labuse a jejich smich jen posloucham, kterou udalost v historii si nasly. A to je jim 9 a 7, jen nam o prazdninach nevysla navsteva Kromerize, jako pamatky Unesko nejblizsi v nasem dosahu. Ale aspon se mame i nadale na co tesit

1 0
možnosti
HK

lívinka

11. 9. 2012 10:06
Re: Moje holky

Myslím, že je to výborně udělaný seriál a děti se z něho hodně dozví. (A Kroměříž je překrásná - máme tam příbuzné).

0 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1672x
Mám ráda jakoukoliv tvůrčí činnost, hory a lesy ve všech ročních obdobích a vůni čerstvě umletého pepře. Volný čas trávím nejraději s rodinou, především s vnučkami.  A mezi má nesplnitelná přání patří zahrát si v komorním kvartetu a psát tak lehce, jak dýchám.  

Před časem mi vyšla kniha povídek Skleněné reliéfy, která mapuje křehkost partnerských a rodinných vztahů. 

 

 

Seznam rubrik