Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já mám obecně barvy moc ráda, ale musí to člověku slušet. Na vámi uvedených fotografiích tomu tak skutečně není. Nicméně, moderátorky jiných televizí jsou zase moc šedé myši, to si nevyberete.

0 0
možnosti
Foto

Naprosto souhlasím, že používat barvy je v pořádku, jen to chce zvolit správný odstín (někomu sluší teplejší, někomu studenější barvy).  A pro zahraniční moderátorky samozřejmě platí totéž. I tam by stylisté, vizážisté a kostyméři měli najít správnou míru mezi "šedou myší" a křiklavostí.

0 0
možnosti

R^R^R^ karma, souhlas, vystizne, diky za fota. Jeste nutno dodat, ze mnoho zprav je mlaceni prazdne slamy, tedy o nicem...

2 2
možnosti
Foto

Děkuji.:-) A souhlasím, že se mnohdy ze zpráv divák nic nedoví (ale to by asi bylo téma na další článek.)

0 2
možnosti

Moc hezký článek, pobavil mne, výborné příklady. Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě? Vám náleží karma:-)

4 5
možnosti
Foto

Pobavil Bollywood a signální vlajka ;-D R^

4 5
možnosti
Foto

Díky. Od vás to potěší.:-)

2 4
možnosti

Já tomu moc nerozumím, ale souhlasím s vámi. Sice po odvysílání to pustím z hlavy, ale během přenosu mě to vždy zaujme. Kdyby ta děvčata měla možnost uplatnit vlastní vkus, výsledek by nemohl být horší. Tak nějak si představuji oblečení moderátorek v Severní Korei, kdy všechny krásy těla přetrumfne kasárenský vkus nějakého nedodělance u kterého si nemohu nemyslet, že to všechno dělá z pouhé závisti. Ukazuje celé republice, jak se dá krása zpotvořit a navléct do šatů s límečky a kapsičkami, výšivkami a barevnými kreacemi, které nejsou ani minimalistické, ani vtipné.

2 3
možnosti
Foto

Vystihl jste to naprosto přesně, souhlasím.:-)

0 3
možnosti

většinou to není tak hrozné. ale když jsem sledoval smetanovou Emu jak začínala na nově, to byl (a stale ještě je) děs a hrůza. a netýká se jen oděvu. jaký má někdy make-up čí účes...

3 0
možnosti
Foto

Promiňte, asi mám velké mezery, ale nevím, kdo je "smetanová Ema".

1 4
možnosti

Paní Kubíčková, máte naprostou pravduR^

2 4
možnosti

To ja treba minutu po odvisilani zprav nevim, co mel kdo na sobe. Ale kazdy jsme jiny. Povrchni osoby zajimaji povrchni veci.

8 12
možnosti
Foto

O povrchnosti a zkratkovtém uvažování naopak svědčí váš příspěvek, protože mě hodnotíte, aniž by jste mě znal. Myslíte, že člověk, který má doktorát z filosofie a vedl patnáct let katedru na vysoké škole, se může zajímat jen o oblečení?

6 5
možnosti

Vykradla jste  (navíc špatně) včerejší text Jany Ciglerové z Magazínu MF Dnes úmyslně, nebo "náhodou"?

6 5
možnosti
Foto

To v žádném případě - já totiž nekradu. Fotila jsem si moderátorky už řadu týdnů, ne-li měsíců  - např. na žluté fotografii je vidět stávka Lufthansy, která byla zhruba v březnu (jestli si dobře vzpomínám).

2 5
možnosti

A co takhle, kdyby se nám autorka předvedla také v nějakém slušivém kostýmku s účesem, který nepřipomíná přilbu jezdce F1? Když kritizuji, začnu u sebe. Ten svetr je fajn, ale patří spíš na hory, né do diskuze, kde si nalhává, že je sama krásná.

6 5
možnosti
Foto

Čtěte pozorně. Vůbec nekritizuji moderátorky, ale ty, co je oblékají!! Naopak výslovně píšu, že oceňuji jejich příjemný vzhled a profesionální projev.

3 5
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1672x
Mám ráda jakoukoliv tvůrčí činnost, hory a lesy ve všech ročních obdobích a vůni čerstvě umletého pepře. Volný čas trávím nejraději s rodinou, především s vnučkami.  A mezi má nesplnitelná přání patří zahrát si v komorním kvartetu a psát tak lehce, jak dýchám.  

Před časem mi vyšla kniha povídek Skleněné reliéfy, která mapuje křehkost partnerských a rodinných vztahů. 

 

 

Seznam rubrik