Diskuse

O syslení

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dnes už jsem drahou přeléčen...a jsem jenom polosysel;-D Tj. určitou dobu na věcech sice ležím, ale jednoho dne velká část syslích pokladů letí...hadry, papíry, elektronika...už moc na věcech nelpím....ale přesto rád občas "ušetřím" a když mají v shopu "dobrou akci", koupím 6 olejů, dva velké lososy do mražáku, 4 stejné kečupy oblíbené značky,  10 oblíbených neumělých ovocných sirupů (když je sundají z 50 na 30), nebo 3 kartony (tj. 3x6 sedmiček) suchého červeného vína. Žrádlovou syselnost tedy ještě nepřeléčila a moc šancí ji nedávám.;-)

1 0
možnosti
Foto

;-DR^ "Potravinová syselnost" je naprosto v pohodě (co je doma a v žaludku, to se počítá :)) Navíc proviant se jednoho dne sní a vypije a pak už nezabírá místo. Takže tento typ syslení, který rodinu nasytí a tím i potěší, bych nepovažovala za diagnózu.;-)

0 0
možnosti
Foto

Já nesyslím :) Já...potkaním ;)

1 0
možnosti
Foto

;-DR^ Opravdu? Nechce se mi věřit! (Ale pokud je to něco, co potěší ostatní - třeba hezké fotografie, tak to se nepočítá);-).

1 0
možnosti
Foto

Máme jednoho hromadiče v rodině, svým zásobám říká "rezervy" a "to se jednou bude hodit". Se svými rezervami by přežil několikaletou válku ;-D

0 0
možnosti
Foto

Asi se u něj taky jedná o genetickou záležitost. A pokud má doma dost místa, může klidně hromadit ještě celá desetiletí.;-D

0 0
možnosti
JP

J54i95ř92í 62P47l11í19v75a

3. 10. 2013 10:15

Gogol v Mrtvých duších, pěkně popisuje jednu statkářku "syslici" - přečtěte si a pobavíte se.

0 0
možnosti
Foto

Gogola miluju! A je náhoda, že zrovna včera večer jsme se doma smáli při vzpomínce na jeho povídku Kabát.;-)

0 0
možnosti

Taky pochopitelně syslím, ale i přesto často marně pátrám po starých věcech jako je třeba jedna speciální gramodeska, o které stopro vím, že jsem ji nikdy nevyhodil, ovšem nikde není a není. Nemluvě již o tom notorickém zákonu schválnosti, když se konečně odhodlám pár věcí vyhodit a následně již za pár dní zjistím, jak bych náhle něco z toho nezbytně potřeboval. Takže velká pochvala za útěchu, že v tom nejsem zdaleka sám.:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky!:-)Byty bohužel nebývají nafukovací. Mám podobnou zkušenost, během vyklízecích akcí mi zmizelo i pár důležitých dokumentů.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1672x
Mám ráda jakoukoliv tvůrčí činnost, hory a lesy ve všech ročních obdobích a vůni čerstvě umletého pepře. Volný čas trávím nejraději s rodinou, především s vnučkami.  A mezi má nesplnitelná přání patří zahrát si v komorním kvartetu a psát tak lehce, jak dýchám.  

Před časem mi vyšla kniha povídek Skleněné reliéfy, která mapuje křehkost partnerských a rodinných vztahů. 

 

 

Seznam rubrik