Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J56a22n 24Š86e49s53t66á57k

31. 12. 2013 10:36

To je pěkný s tím zrychlujícím se sešupem z kopce, taky mi kdysi někdo říkal, že když nám bylo deset let, tak jeden rok byl celou desetinou našeho života čili poměrně velkou částí, zatímco když je nám třeba padesát, tak je to už jen pouhá padesátina. Tak či onak, fakt to letí jako sviňka ale co, jak říkal nějakej klasik, zase mi lehce starší jsme se aspoň něčeho dožili... ;-D

1 0
možnosti
Foto

Je to přesně tak. A moc se mi líbí výraz "lehce starší". Zařadím ho mezi své oblíbené eufemismy.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1672x
Mám ráda jakoukoliv tvůrčí činnost, hory a lesy ve všech ročních obdobích a vůni čerstvě umletého pepře. Volný čas trávím nejraději s rodinou, především s vnučkami.  A mezi má nesplnitelná přání patří zahrát si v komorním kvartetu a psát tak lehce, jak dýchám.  

Před časem mi vyšla kniha povídek Skleněné reliéfy, která mapuje křehkost partnerských a rodinných vztahů. 

 

 

Seznam rubrik