Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji. Naprosto souhlasím, že Winterovo vystoupení na Střeleckém ostrově se opravdu nedalo srovnat s dřívějším  "ohněm". Trochu připomínal vyhaslou sopku, ale měla jsem na mysli kytarovou virtuozitu - ta zůstala. Taky jsem četla v zahraničním tisku, že úroveň koncertů v posledních letech silně kolísala podle jeho momentálního zdravotního stavu.

1 0
možnosti

P38e77t22r 65V62í83t

22. 7. 2014 10:14

Dík za decentní shrnutí. Jen bych trochu nesouhlasil s hodnocením vystoupení roku 2003 na Střeleckém ostrově. Byl jsem tam také a bohužel mne JW trochu zklamal. Bylo to takové vlažné, moc to "nešlapalo".

1 0
možnosti
Foto

J24o15s50e85f 38B72a71s28l

22. 7. 2014 10:02

Díky za vzpomínku, médiím to asi nestálo za zmínku...

2 0
možnosti
Foto

I já děkuji za přečtení. S médii máte pravdu, zatím jsem zaznamenala jenom jeden článek, tuším na Novinky.cz.

0 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1672x
Mám ráda jakoukoliv tvůrčí činnost, hory a lesy ve všech ročních obdobích a vůni čerstvě umletého pepře. Volný čas trávím nejraději s rodinou, především s vnučkami.  A mezi má nesplnitelná přání patří zahrát si v komorním kvartetu a psát tak lehce, jak dýchám.  

Před časem mi vyšla kniha povídek Skleněné reliéfy, která mapuje křehkost partnerských a rodinných vztahů. 

 

 

Seznam rubrik