Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kolem mrtvých se točí stejný byznys jako kolem malých dětí...a není jednoduché odmítat :) Kolem mrtvých není jednoduché odmítat díky smutku, kolem dětí díky radosti :)

2 0
možnosti
Foto

Ano, to je přesné! Zneužívání smutku (nebo radosti) k obohacení.

1 0
možnosti
Foto

Šílené, ale musím konstatovat, že časté. :-(R^

1 0
možnosti
JT

Nechapu v cem je problem. Nekdo si rekne za sluzbu vic penez, nez jste ochotna zaplatit, tak si tu sluzbu nekoupite.

1 0
možnosti
Foto

Udělala jsem přesně to, co píšete. Službu jsem si prostě neobjednala. V článku ale poukazuju na to, že mnoho lidí se nestydí žádat peníze za něco, co nedává smysl. A to by se jim nemělo tolerovat. Nejenom na hřbitově, ale kdekoliv jinde.

1 0
možnosti
MJ

V těchto místech to asi člověku víc vadí. V mém případě si třeba říkal: bohatá dědička spisovatele... Pěkný den:-)

2 0
možnosti
MJ

Když jsem nechávala opravit adoptovaný hrob E. Basse, řekl mi jeden kameník 17 (tisíc), druhý 70. Ten první to udělal moc pěkně, myslím si. Horší je, že člověk musí být pořád připraven, že s ním chce někdo "šachovat" a chvílemi je to únavné. Ale jsou i poctiví a já jsem ráda, že jsou.:-)

2 0
možnosti
Foto

Vidím, že máme podobnou zkušenost. (Trochu naivně jsem doufala, že můj kameník byl výjimka. )Ale máte pravdu, že se nesmí zobecňovat a poctiví kameníci  určitě existují.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1672x
Mám ráda jakoukoliv tvůrčí činnost, hory a lesy ve všech ročních obdobích a vůni čerstvě umletého pepře. Volný čas trávím nejraději s rodinou, především s vnučkami.  A mezi má nesplnitelná přání patří zahrát si v komorním kvartetu a psát tak lehce, jak dýchám.  

Před časem mi vyšla kniha povídek Skleněné reliéfy, která mapuje křehkost partnerských a rodinných vztahů. 

 

 

Seznam rubrik